ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS
KÁVOVARŮ A MLÝNKŮ

ÚDRŽBA – ČIŠTĚNÍ – SERVIS – OPRAVY

Záruční servis

Rocket Espresso – ECM – Rancilio – Ascaso – Gaggia – Eureka – Melitta – Lamanti – Philco
Podmínkou záručního servisu je nákup produktu v Buna café.

Rocket Espresso
ECM Manufacture
Rancilio
Ascaso
Gaggia
Eureka
Melitta
Lamanti
Philco

Mimozáruční servis

Opravujeme kávovary všech značek.
Rocket Espresso – ECM – Rancilio – Ascaso – Gaggia – Eureka – Melitta – Lamanti – Philco – Jura – Saeco – De Longhi – Siemens – Nuova Simonelli – Astoria – Bezzera – Expobar – Faema – Fiorenzato – Macap – Mahlkonig – Mazzer – Krups – Nivona – Lelit – Baratza – Quick Mill – Isomac – Anfim – La Marzocco – La Pavoni – Profitec – AEG – Bosch – Electrolux – Gorenje – Catler – Sage a další značky.

Rocket Espresso
ECM Manufacture
Rancilio
Ascaso
Gaggia
Eureka
Melitta
Lamanti
Philco
Jura
Saeco
DeLonghi
Siemens
Nuova Simonelli
Astoria
Bezzera
Expobar
Faema
Fiorenzato
Macap
Mahlkönig
Mazzer
Krups
Nivona
Lelit
Baratza
Quick Mill
Isomac
Anfim
La Marzocco
La Pavoni
Profitec
AEG
Bosch
Electrolux
Gorenje
Catler
Sage

Proč právě SERVIS BUNA CAFÉ?

  • nadstandardní vybavení (ultrazvuková lázeň, měření hluku a vibrací, certifikované měřící přístroje)
  • přehledný online systém včetně fotodokumentace a dokumentů ke stažení
  • podrobná diagnostika a až po odsouhlasení je provedena oprava v požadovaném rozsahu
  • po ukončení servisu vystavení revizní zprávy (Protokol o ověření bezpečnosti el. spotřebiče)
  • naše práce je naší vášní, kávovarům opravdu rozumíme
  • jsme precizní a klademe důraz na detail
  • nemusíte kávovar posílat, objednáme přepravu kurýrem za Vás

Jak u nás probíhá servis?

  • objednávka servisu
    Stačí vyplnit jednoduchý online objednávkový formulář.
  • příjem Vašeho přístroje do servisu
    • osobně na prodejně Buna café v Rudné u Prahy
    • zajištěním vlastní přepravy
    • náš servis zajistí přepravu kurýrem PPL (150,- Kč)
  • podrobná diagnostika a navržení dalšího postupu (cena diagnostiky je 500,- Kč, při realizaci opravy se diagnostika nehradí)
  • zákazník schválí navržené řešení (někdy jsou navrženy i dvě varianty) nebo zamítne opravu
  • po schválení a dohodnutí rozsahu zahájíme servisní práce
  • po dokončení vystavíme podrobný Servisní protokol (podle charakteru opravy také vystavíme revizní zprávu a nahrajeme fotodokumentaci)

Průměrná lhůta odbavení se může měnit podle vytíženosti servisu. Aktuální odhadovaná lhůta: 6 týdnů.


Odborný dohled a garance kvality
Ing. Jiří Nykl, revizní technik
Ev. č. 2583/8/18/R-EZ-E4A