Vrácení zboží bez udání důvodu

Podrobnější informace se dozvíte v Obchodních podmínkách

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá Vašim představám?
Pak máte možnost vrátit jej bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty, která běží od data jeho převzetí.1

Jak postupovat při vracení zboží?
Zboží můžete vrátit jedním z následujících způsobů:

  1. Vrácení zboží na prodejně

    Vracený výrobek přineste na naši prodejnu: Havlíčkovo náměstí 15/31, 252 19 Rudná u Prahy. Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme formulář Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě a následně zajistíme vrácení peněz.

    Proces vrácení zboží na prodejně můžete urychlit, pokud si již doma vytisknete a vyplníte formulář Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy, který přinesete na prodejnu společně se zbožím. Údaje potřebné k vyplnění formuláře najdete na faktuře.

    Peníze vracíme v zákonné 14denní lhůtě od převzetí vraceného zboží, a to stejným způsobem, jakým bylo zboží uhrazeno, případně jiným způsobem po předchozí vzájemné dohodě.

  2. Vrácení zboží – doprava zajištěna zákazníkem
    1. Vyplňte a vytiskněte si formulář Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění formuláře najdete na faktuře.
    2. Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
    3. Zboží pečlivě zabalte dle obchodních podmínek zvoleného dopravce, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideální je zabalení do původního obalu.2 Nezapomeňte přiložit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
    4. Zboží pošlete na adresu: Havlíčkovo náměstí 15/31, 252 19 Rudná u Prahy.
  3. Vrácení zboží – doprava zajištěna prodejcem
    1. Kontaktujte nás se žádostí o zajištění vyzvednutí vraceného zboží kurýrem.
    2. O cenu dopravy bude ponížena částka, kterou Vám vrátíme zpět za vracené zboží.
    3. Vyplňte a vytiskněte si formulář Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění formuláře najdete na faktuře.
    4. Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
    5. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy.3 Nezapomeňte přiložit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
    6. Kurýr si během dne zásilku vyzvedne, bez upřesnění času vyzvednutí. Buďte proto vy nebo jiná kontaktní osoba na zadané adrese k zastižení.

1 Vrátit zboží v zákonné 14denní lhůtě mohou pouze fyzické osoby, nikoliv osoby právnické (podnikatelé).
Týká se zboží zakoupeného přes e-shop www.bunacafe.cz.

2 Zboží po jeho obdržení zkontrolujeme. V případě zjištění poškození zboží během přepravy vás budeme kontaktovat, abyste si zajistili reklamaci přepravy u vámi zvoleného dopravce. My zajistíme součinnost předáním fotodokumentace zjištěného poškození. Náklady na opravu zboží odečteme od kupní ceny.

3 Zboží po jeho obdržení zkontrolujeme. V případě zjištění poškození zboží během přepravy vás budeme kontaktovat. V případě, že zabalení zboží nebude odpovídat obchodním podmínkám přepravce (PPL), náklady na opravu zboží odečteme od kupní ceny.

Reklamace

Podrobnější informace se dozvíte v Reklamačním řádu

Výrobek přestal fungovat?
Pak máte možnost výrobek reklamovat během zákonné lhůty 24 měsíců, která běží od data jeho převzetí. Reklamace se snažíme vyřizovat co nejdříve, nejpozději však v zákonné lhůtě 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Jak postupovat při reklamaci?
Reklamovat zboží můžete jedním z následujících způsobů:

  1. Reklamace zboží na prodejně

    Reklamovaný výrobek přineste na naši prodejnu: Havlíčkovo náměstí 15/31, 252 19 Rudná u Prahy.

    Na pobočce výrobek zkontrolujeme a sepíšeme s Vámi formulář Reklamační list.

    Proces reklamace na prodejně můžete urychlit, pokud si již doma vytisknete a vyplníte formulář Reklamační list, který přinesete na prodejnu společně s reklamovaným zbožím. Údaje potřebné k vyplnění formuláře najdete na faktuře.

    Průběh vyřizování své reklamace vám následně rádi sdělíme na naší zákaznické lince. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

  2. Reklamace zboží – doprava zajištěna zákazníkem
    1. Vyplňte a vytiskněte si formulář Reklamační list. Údaje potřebné k vyplnění formuláře najdete na faktuře. Do pole Zjištěná závada, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informaci od vás obdržíme, tím lépe a rychleji se nám podaří reklamaci vyřídit.
    2. Zboží pečlivě zabalte dle obchodních podmínek zvoleného dopravce, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přiložit Reklamační list.
    3. Zboží pošlete na adresu: Havlíčkovo náměstí 15/31, 252 19 Rudná u Prahy.
    4. Průběh vyřizování své reklamace vám následně sdělíme na naší zákaznické lince. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem.
  3. Reklamace zboží – doprava zajištěna prodejcem
    1. Kontaktujte nás se žádostí o zajištění vyzvednutí reklamovaného zboží kurýrem.
    2. Vyplňte a vytiskněte si formulář Reklamační list. Údaje potřebné k vyplnění formuláře najdete na faktuře. Do pole Zjištěná závada, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informaci od vás obdržíme, tím lépe a rychleji se nám podaří reklamaci vyřídit.
    3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přiložit Reklamační list.
    4. Kurýr si během dne zásilku vyzvedne, bez upřesnění času vyzvednutí. Buďte proto vy nebo jiná kontaktní osoba na zadané adrese k zastižení.
    5. Průběh vyřizování své reklamace vám následně sdělíme na naší zákaznické lince. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem.